Tiberiu Posa, Community Manager-ul Twisted Tribe, producatorii jocului Nadirim, a stat de vorba cu noi pentru a prezenta pe larg noul titlu lansat acum nici 2 zile.
Astfel veti afla noi informatii care nu au mai fost facute pana acum publice despre joc precum si despre omul din spatele intregii comunitati Nadirim.
BrowserBased.ro: Salut Tibo, ne poti spune cateva lucruri despre tine si despre implicarea ta in Nadirim?
Tiberiu: Salutare, numele meu real este Tiberiu, dar jucatorii din Nadirim ma cunosc drept Xiberion si sunt Community Manager-ul proiectului. Tin legatura cu jucatorii, trimitand feedback-ul lor catre dezvoltatorii jocului si de asemenea, ma ocup de comunicarile externe.
BrowserBased.ro: Numele tau va starni cu siguranta o multime de intrebari pentru comunitatea noastra. Ne poti spune care este relatia ta cu Romania?
Tiberiu: Da, intr-adevar am un nume romanesc. Am locuit timp de 22 ani in Romania; am copilarit in Oradea si am urmat Universitatea din Cluj-Napoca, unde au obtinut licenta in stiinte politice.
BrowserBased.ro: Lasand toate astea la o parte, sa vorbim putin despre joc. Nadirim se bazeaza pe un univers interesant inspirat din 1001 Nopti; ce a determinat Twisted Tribe sa faca aceasta alegere?
Tiberiu: Am cautat un univers unic care sa fie pe cat de bogat pe atat de exotic si care sa ne lase, in acelasi timp sa adaugam noi idei. Universul celor 1001 Nopti ne-a venit in minte instant. Aceasta lume este familiara multora si, de asemenea, relativ nefolosita in jocurile online. A fost usor sa ne decidem ca aceasta este alegerea preferata inca de la inceput.
BrowserBased.ro: Nu va este teama ca acest univers poate fi un pas inapoi pentru joc, cand toate celelalte adopta o tema medievala fantastica ce de cele mai multe ori include fara doar si poate, orci, goblini si alte creaturi de gen?
Tiberiu: Ba contrar, credem ca universul acestor povestioare ofera exact ceea ce ne doream in jocul nostru: aventura, mister si un plasament apropiat de fantastic. Mai mult, acest univers ofera spatiu imaginatiei artistilor nostri in a crea noi creaturi interesante precum Djinns, Mho’Goraa, FrogDjinn precum si creaturi care nu au mai fost pana acum introduse in jocuri precum Bearataur, o combinatie intre un urs si un centaur.
BrowserBased.ro: Nadirim a avut o perioada de testare BETA destul de lunga. Ce ati invatat de la aceasta testare si ce schimbari vor fi introduse in joc?
Tiberiu: Cand testarea Closed BETA a fost lansata in luna Decembrie a anului trecut, ne-a oferit informatii valoroase atat in materie de gameplay cat si in materie de probleme tehnice. A devenit foarte clar ca engine-ul jocului era mult prea complex si plin de buguri incat sa suporte cerintele pe termen lung cat si numarul de jucatori dorit in Nadirim. Am decis inca de atunci sa restartam proiectul practic de la 0. In ultimele cateva luni am reusit sa construim un joc complet nou, dar care inca este lipsit de cateva trasaturi ce dorim sa le introducem. Cu engine-ul terminat, vom putea adauga noi trasaturi in orice timp pentru a oferi experienta la care toti jucatorii se asteapta.
Cum experienta gaming a utilizatorilor nostri era factorul cel mai important al jocului am inlocuit cateva din lucrurile enervante cu idei noi si sugestii luate de la jucatori intr-un timp relativ scurt.
BrowserBased.ro: Item Mall-ul va fi introdus probabil odata cu lansarea oficiala a jocului. Ce tip de obiecte vor fi incluse astfel incat balansul dintre jucatorii platitori si cei neplatitor sa nu fie afectat? Poti oferi cateva exemple?
Tiberiu: Jucatorii vor putea cumpara obiecte Premium de la comerciantii din joc folosindu-se de Gems (ce pot fi cumparate cu bani reali). La inceput, aceste obiecte vor include doar potiunile de energie si alte obiecte Premium care sunt gasite foarte greu in joc. Pentru a raspunde la intrebarea ta, singura diferenta va fi aceea ca jucatorii platitori vor putea cumpara potiuni de energie si astfel vor putea petrece mai mult timp in joc. Pot de asemenea cumpara obiecte Premium care sunt similare obiectelor Legendary, foarte rare in joc, dar disponibile pentru toata lumea.
Mai tarziu se vor putea achizitiona animale de companie si tot felul de boost-uri (Experienta, Puncte de viata, etc.).
BrowserBased.ro: Continutul de final este intotdeauna un factor important pentru succesul unui MMO. La ce ne putem astepta de la continutul end-game din Nadirim?
Tiberiu: La lansare, continutul de final Nadirim nu va fi foarte puternic, dar planuim sa marim universul, sa cream numeroase instante, quest-uri zilnice, secrete de explorat si speram ca la putin timp dupa lansarea oficiala sa adaugam si Arenele. Aditional vom introduce si guild-uri astfel incat jucatorii de nivel mare sa poata concura unul impotriva celuilalt.
BrowserBased.ro: Dupa parerea ta, care este cea mai atractiva parte/trasatura/optiune a jocului Nadirim?
Tiberiu: Grafica este fara doar si poate punctul meu favorit al jocului. Prima data cand m-am logat in joc am fost placut surprins. Iti vei da seama imediat ca artistii au oferit o atentie excelenta detaliilor jocului si pe langa asta, este disponibil direct in browser.
BrowserBased.ro: Stiu ca este inca devreme, dar exista deja planuri pentru continut nou care sa mareasca si mai mult universul deja existent?
Tiberiu: Chiar daca jocul a fost lansat oficial pe data de 7 Noiembrie, planuim sa continuam dezvoltarea lui. Dupa cum am mentionat mai devreme, avem in plan noi trasaturi de final si de asemenea sa marim universul cu noi zone si quest-uri interesante.
Sa mentionez cateva trasaturi viitoare: Animale de companie, inspectarea jucatorilor, lista de prieteni (cu o multime de interactiuni), comert intre jucatori, jocuri offline si guilduri.
BrowserBased.ro: Nadirim este primul titlu creat de Twisted Tribe. La ce sa ne asteptam de la companie in viitor?
Tiberiu: In momentul de fata, Nadirim este singura noastra prioritate, iar Twisted Tribe se va concentra sa faca Nadirim unul dintre cele mai bune jocuri browser de pe piata.
Nadirim Interview!
4:19 AM
Dzan
Nadirim Interview!
2011-11-17T04:19:00-08:00
Dzan
geninterview|interview|nadirim|